Pobijaková:
Vážená spoločnosť touto cestou by som sa v mene spoločnosti HARD-TEST chcela poďakovať a pochváliť Vášho zamestnanca Petra Tepličaneca za jeho ochotu , ústretovosť a prístup. Kiežby boli všetci taký ako on.
H.Beňadiková:
Touto cestou by sme sa chceli poďakovať pracovníkovi f.UPS Petrovi Teplicanecovi za jeho spoľahlivosť, ochotu a príjemné vystupovanie. Kolektív f. AQUASTYL SLOVAKIA,s.r.o.
Iveta:
Vážená spoločnosť,
touto cestou by som chcela vysloviť poďakovanie a spokojnosť Vašim dvom pracovníkom /p. Tepličanec a p. Remenec/, za ich profesionálny prístup, ochotu, a za ich ústretovosť.
Iveta Bohušová
Motlová:
Vážená spoločnosť. Vášho zamestnanca, ktorý mi mal dnes priniesť balík na dobierku, považujem za veľmi drzého a arogantného - nevie sa slušne správať a pohoršoval sa, že nemám nachystanú hotovosť presne 85,50 €. Bohužiaľ, mala som k dispozícii len celú 100-eurovku a nemal mi ju v budove, kde pracujem, kto rozmeniť. Obvinil ma, že som POVINNÁ mať nachystanú hotovosť PRESNE - neviem, či sú takéto pravidlá Vašej kuriérskej spoločnosti oficiálne, ale žiadna iná kuriérska spoločnosť nemá problém s vydávaním mincí a pokiaľ sa stane, že výdavok nemá daný kuriér k dispozícii, tak určite sa nespráva ako ten Váš. Váš zamestnanec opätovne prišiel do firmy za mojou kolegyňou do inej kancelárie,pretože za mnou už zrejme "nemal chuť" ísť, hoci drzý bol on a nie ja, ja som len reagovala na jeho nevhodné poznámky. Nestojím o takéto správanie od Vášho zamestnanca a žiadam, aby sa to už neopakovalo. S pozdravom Mgr. Soňa Motlová, DOR, s.r.o., Považské Podhradie 313, 017 04