Michal Holík:
Dňa 24.01.2021 - nedeľa okolo 19:40 hod som sa zastavil na ČS D1 Zamarovce smer BA, na stojane úplne vpravo som do svojho vozidla NISSAN Juke , bielej farby načerpal vodu do ostrekovača - za cca 2:80 E. Problém nastal pri platení, kedy jedna pracovníčka - mladá - úplne vľavo pri pokladni "maturovala" nad nejakým mýtom, druhá staršia pracovníčka - so sieťkou na hlave ma upozornila, že "funguje" len tá mladá. Ďaľší pracovník niečo robil pri kávomate. Nervozita rástla, tá mladá to nedokončila a u nej som zaplatil. Nepríjemné prekvapenie na mňa čakalo, keď som z auta vybral mobil a od vchodu vľavo som vybavoval poštu.
V čase, keď okrem mňa v priestore ČS bol len jeden (1) klient, na mňa zakričali, že MUSÍM ÍSŤ VON. Keď som sa spýtal, že z akého dôvodu - že také majú predpisy. A odprevadil ma ten mladý - asi Rasťo, ku dverám so slovami, že zavadziam, lebo v ČS môžu byť len 4 zákazníci. Keď som mu povedal, že sme boli LEN dvaja, povedal, že prídu ďaľší zákazníci a ....
Povedal som mu, že sa budem sťažovať.
Takže, správanie obsluhy ČS považujem za absolútne neprijateľné, úcta k zákazníkovi je nulová, na kamerách si môžete pozrieť, aká tam bola situácia.
Dôrazne Vás žiadam o vykonanie takých opatrení, aby obsluha sa správala ku zákazníkom slušne a korektne. Zároveň Vás žiadam o informovanie, ako ste moju sťažnosť vybavili.Nakoniec údaje o mne máte i zo zákazníckej karty, vtedy som ju nemal so sebou ...
Váš zákazník :