Jozef Petrík:
Dobrý deň.
Chcem sa podeliť o skúsenosti ktoré som mal možnosť zažiť v predajni Dráčik Žilina Max. Dňa 20.12. som navštívil vašu predajňu do obeda a informoval sa na jednu konkretnu hračku ktorá prišla a je v sklade na palete OK. V priebehu dňa sa to malo vyložiť tak som prišiel o 19 15h a bolo mi povedané že to ešte nie je vyložene OK. V regáloch nič a pokial to je obchodná spoločnosť tak by aktuálne mala vynaložiť maximalne úsilie o získanie každého zákazníka o to lepšie keď zákazník vie čo chce a za 5 minút odchádza. Ráno sa situácia opakovala čo ma nepotešilo a v regáloch nič všade bordel plné a rozobraté palety. Totálna anarchia. Bolo mi povedané že ešte tovar nevyložili a mám prísť nevedia kedy ale inokedy a náhodne opäť skúšať šťastie či ho vyložia alebo nie. To ma už nenechalo pokojným a oboznámil som o aktuálnom stave vaše obchodné oddelenie a následne ma kontaktoval váš manažér predajni ktorému som samozrejme všetko podrobne popísal. Nakoľko v obchode robím 20 rokov tak presne viem ako sa obchod nemá robiť a u vás je vaša predajňa jasný príklad zlyhania kompetentným a aj samotného personálu predajne. Vzhľadom k tomu že aj napriek uvedeným skutočnostiam som žiadnu odpoveď nedostal typu prídite si dnes o xy hodine pre Vami požadovanú hračku bude prichystaná k odberu tam a tam vám posielam moje postrehy v písomnej podobe. Na základe týchto skutočnosti si môžete analyzovať predaje a plnenie požadovaného plánu predaja či náhodou nemáte sami zásluhu na tom že predaj nespĺňa vaše očakávania.
S pozdravom
Jozef Petrík
0908 933 090