Kucera vit:
Mam velmi kladne hodnotenie, k produktom ako aj k personalu, kt. predava tato firma. Som jej dlhorocny zakaznik. Dnes vsak nastal problem, kt. sa dufam co najskor vyriesi.vkratkosti napisem o co sa jedna a zaroven poprosim o radu, ako postupovat dalej.
Reklamoval som muskarsky prut, na kt. je celozivotna zaruka . Nakolko som bol velmi spokojny s vyrobkom kt. som si kupil, rad by som bol, aby mi poskodenu (stredna cast pruta sa zlomila) cast prutu vymenili. Viem ze je to uz starsi model, ale mam pravo na nahradu, respektivne vratenie penazi. Nechcem robit natlak na predajcu, kedze som si vedomi ze niekedy je problem zohnat nahradny diel, ale reklamaciu som podal uz 1.6.2016 a dnes 21.7.2016, ked som sa telefonicky informoval mi povedali ze mam zase skusit zavolat o 2 tyzde. Takato reakcia sa mi moc nepaci, preto sa chcem spytat ako mam dalej v tejto veci konat. Dakujem za odpoved .
S pozdravom!
Vit Kucera