V lokalite "Vígľaš, okres Detva" bolo nájdených príliš málo výsledkov, takže sme rozšírili prehľadávanú oblasť o 500km.
Ďakujeme za záujem ohodnotiť firmu, vami pridanú recenziu evidujeme. Keďže našim cieľom je dodávať našim zákazníkom relevantné informácie a pomáhať slovenským podnikateľom vylepšovať svoje služby, firma, ktorú ste práve ohodnotili, má možnosť vyjadriť sa k vášmu názoru. Vaša recenzia bude uverejnená v priebehu najbližších 7 dní.
Ďakujeme za záujem ohodnotiť firmu, vami pridanú recenziu evidujeme. Keďže našim cieľom je dodávať našim zákazníkom relevantné informácie a pomáhať slovenským podnikateľom vylepšovať svoje služby, firma, ktorú ste práve ohodnotili, má možnosť vyjadriť sa k vášmu názoru. Vaša recenzia bude uverejnená v priebehu najbližších 7 dní.
Zuzana Muszková:
Dobrý deň, dnes som bola nakupovať v MM v Nových Zámkoch asi naposledy. Ešte som takú neochotu s akou som sa stretla v tomto obchode nezažila nikde. Asi 10 minút som hľadala predavačku na oddelení s doplnkami do kúpeľne. Vybrala som produkt, bol to posledný vystavaný kus nechceli mi ju predať./ výhovorka: nemajú rebrík nevedia to zvesiť/. Tento obchod na 100% nedoporučujem
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Tibor Pásztor:
5.5...5...Dnessom bol v Leviciach vo Vasom obchode..Musim napisat nasledovne..Hluboko,ale ozaj hluboko som sklamany,v postoji Vasich zamestnancov..Na useku dvere,zamestnanci boli neochotni,az clovek len sa nestacil divyt...vobec ziadne zajem o zakaznika,ochota na nule..Ziadne zaujem,,keby kupujuci boli na obtiaz...Len kratko katastrofa,a este raz KATASTROFA,,,Po vydani tovaru zobrani doklad o zaplateni..Keby nahodou reklamace.tak s cim...Ze dnesnej dpbe.kedy se kazdy bojuje o zakaznika.asi Vase firma to nema za potreby...Hluboko,hluboko sklamani...P
Andrea Jelínková:
Dobrý deň, dnes som bola nakupovať vo vašej predajni na pobočke Trnava - Modranka. Musím pochváliť obsluhu, s tým som bola veľmi spokojná. Chcela som nakupovať aj viac, ako ale odradilo má rad pred pokladňou. Stála som v rade 30 minút. Niekoľko ľudí odišlo a objednaný tovar nechali tak lebo ich odradilo veľký rad. Taktiež to bolo v sektore záhradníctvo, kde som už radšej nešla. Aj vaši pracovníci za pokladňou majú toho dosť. Skúste riešiť tento problém.
Katarina Sotakovs:
Najhorsi obchod v akom sme kedy nakupovali...objednali sme tovar,pri ktorom bolo,ze je skladom...po 2 tyzdnoch stale nic...volali sme na asi 10 roznych tel.cisel,nikde nikto neberie.Osobne v predajni pani neprijemna,nevedela nas o objednavke informovat...a to sa jedna o tovar za vyse 600€,ktore sme uhradili predom na ucet.NIKDY VIAC Mercury...
Peter Pompa:
Úplne na nič. Onlline nákup nefunkčný. Tel. kontakt na nič. Proste ...
Anonym:
Anonym:
zaujec:
Dnes 16.3.2021 o 8.30 Som navštívil predajňu v Nitre hneď na začiatku nás nepríjemne prekvapil zamestnanec, ktorý kontroloval výpis obchodného registra a nechápal že v spoločnosti sro môže byť zapísaný aj viac ako konatelia respektíve, že tam môže byť prokúra. Veľmi bol nepríjemný v predajni nikto nebol mali sme pocit, že ho vyslovene obťažuje náš príchod do predajne. Následne sme prešli do oddelenia dreva kde sme slušne požiadali o pomoc zamestnanca pri výbere dverí. Požiadali sme ho aby nám ukázal typ dverí jeho prvá odpoveď niekde v tomto rade/ keďže sme dvere nenašli opäť sme ho požiadali či nám ich nemôže ukázať pán sa postavil od stola k smerom k dverám zrazu zmizol do skladu na 15 min , žiadali sme viacerých zamestnancov nech ho ohlásia nikto nebol ochotný. Keď sa pán predavač vrátil sme sa ho pýtali, že prečo odišiel keď sme ho požiadali ako zákazníci o pomoc nevhodne odpovedal, že on tu nie je od toho aby hľadal nám dvere a, že ho to nezaujíma opätovne odišiel do skladu. Tak sme radšej odišli nakoľko nám vedúceho predajne v Nitre nechceli zamestnanci ohlásiť. Podotýkam v predajni sme boli jediní zákazníci. Prosím Vás vykonajte nápravu Nitra je všeobecne známa neochotnými predavačmi ale toto už je vrchol. Ďakujem
Miro nemet:
Hodnotenie katastrofa uzernicke praktiky po zaplateni ani mesiac tovar neni k dispozicii.telefony neberu ani po 2 hodinovom cakani.a vraj pomoc s nakladanim kde ved v kazdej prevadzke napis nenakladame nepomahame.urychlene si odoberte tovar za vami niekto este caka....nikdy viac.a nehovorim o nakupe kobercov metraznych.oni narezu koberec na kusy aj ked ho predavaju v celku a zbytok nevezmu lebo je rezany.ale nie mnou ale nimi.po zruseni objednavky penaze nevracaju lebo je to rezany tovar.ale kto im kazal rezat na kusy??
Plesko peter:
V Trnave velmi zle dna 8.3. 2021 som si cez eshop objednal tovar c.obj.284260/03/2021 platba prebehla 10.3.2021 o 9.10 dnes 12.3.2021 som sa isiel opytat do predajne v Trnave ze co je s mojou objednavkou ze tovar mam uz 3 dni zaplateny povedali ze oni s tym nic nemaju dokonca ma aj chceli oklamat ze platba este neprebehla ked som im ukazal ze platba prebehla ze mam od nich meil o platbe tak ma zacali vyhadzovat z predajne ze to neni ich vec a mam cakat ked som si pytal veduceho tak mi bolo povedane ze nema cas toto bol pristup predavacov v Trnave nikdy viac uz z tejto predajne nic nekupim a neodporucam to ani inym no celkom iny pristup mali na predajni v Novych Zamkoch kde teda vzdy boli velmi ustretovy a vzdy sa vsetko snazia vybavit v prospech zakaznika tej predajni v Novych Zamkoch davam to najlepsie hodnotenie no zial nie je predajna ako predajna vsetko je o ludoch no zial v Trnave je to velka bieda ziadam aby mi bol moj tovar vydany alebo mi boli vratene peniaze
Štefan Matia:
Najhorší obchod na Slovensku.
Pavol:
Musím sa pripojiť k zlým skúsenostiam, tovar objednaný ešte začiatkom decembra 2020, info žiadne (nedá sa kontaktovať na zverejnené t.č.,nereagujú ani na e-maily, nakoniec som pri osobnej návšteve v predajni sám zistil, že tovar už tam bol pripravený k odberu. Nikto nevie vysvetliť prečo ma o tom neinformovali.
Sona Suranova:
Objednaný a zaplatený tovar mi do dnešného dňa nebol dodaný! telefonické spojenie nieje mozne ani na jednom telefónnom čísle!! Tovar je potrebný k dokončeniu sanity !!
Silvia Blahova:
Dobrý deň - tiež mám tovar objednaný od 11.12.20 a ešte neprišiel! Telefón nezdvíhaju už tretí týždeň, na e-mail odpovedajú v hádankach alebo radšej neodpíšu! Otras-ľutujem, že som ho zaplatila vopred
Marián Drdacký:
Ste hrozný obchod mám u vás objednaný tovar od 2.12 a chcem vám zavolať o info ale nikto to neberie takto si vážite zákazníkov keby som nezaplatil zálohu 77 euro tak si to objednám u iných cez internet
Peter:
Neobjednavajte cez e shop, tých 5 dní je klamstvo, preto aj chcú peniaze vopred. Obchodnú inšpekciu na nich, robia si na Slovensku co chcú, ved sme predsa Mafiánsky štát, niet sa čomu čudovať!
Miroslava Krigerova:
Dobrý večer vám prajem v Merkury Market v Košiciach máme neskútocne zlé skúsenosti s pracovníkmi čo sú na nábytku keď im voláme za deň 20 krát 20 krát nám vypnú opakovane telefón až nakoniec som sa musela rozhodnúť ísť tam osobné ... Vedúci oddelenia je arogantný, drzý ,,keď kupujem tovar mám si ho prezrieť na parkovisku či je v poriadku čo je nezmysel ... Tým vás chcem upozorniť že posúvam obchodný dom Merkury Market v Košiciach na obchodnú inšpekciu ... Ďakujem s pozdravom Krigerova
Ján:
Je to jedna katastrofa. Tovar som si objednal v eshope 27.4.2020 s dodaním do 5 dní. Tovar som hneď aj zaplatil a dnes je 26.5.2020 a tovar nikde. Komunikácia veskera zadná. ... V eshope nenakupovat. Maju položky že sú skladom, pritom na sklade nemajú nič
Anonym:
Anonym:
Kristína:
Tovar som si objednala 3.4.2020, platbu prijali 6.4.2020 odvtedy so mnou nikto nekomunikoval. Neviem sa nikam dovolať, na žiadnom tel. čísle to nikto neberie. Nemám tovar, ani peniaze. Určite neodporúčam objednávať z Merkury marketu cez ich eshop!!! Nikdy viac
Petra Kovačičová:
Nespokojnosť k objednanému výrobku sa neviem dostať do teraz je to týždeň od objednania nikto neberie v e-shope telefon neodpovedaju na maily úplná ignorácia tovar zaplatený mal byť doručený na predajni 24 hodín a nestalo sa tak popri Tom ten tovar majú v Žiline na sklade ale oni my stým nevedia niako pomôcť fakt neodporúčam objednávať s eshopu.
Oldriska:
Moje hodnocení je velice špatně. Cely den nedělám nic jiného než se snažím dovolat do nějaké vaši pobočky a nebo e-shopu. Víc jak 40 telefonátu a bezuspesnych. Vaši zaměstnanci ve 3 případech hovor přijali, ale telefon položili a bylo slyšet jak se baví mezi sebou. Na co mate teda telefony když je nepoužíváte. Jsem totálně vytocena!!! Potřebuji vyřídit nedorucenou zasílání a není možné se někoho dovolat. Hnus
Sylvia:
Dobrý deň objednala som som si tovar pred 2 dnami ešte som aj poslala peniaze na účet a terás neviem odpoveď ani správa nič ani informácia a keď volám bezvýsledne viete mi povedať kam m volať aby mi boli poskytnuté informacie
Anonym:
Marcela:
E-shop nepouzivajte maximalna dodacia doba ktora je uvedena pri objednani tovaru ne nekorespondencna s realitou. Uz cakam vyse 2 tyzdnov na tovar ktory mal byt dodany do 5 pracovnych dni a teraz som sa dozvedela ze mam cakat dalsi tyzden a to len cez chat merkury Marketu pretoze ich zakaznicka linka eshopu nikto neoperuje kedze sa tam snazim dovolat no zial bezvysledne.
Ján Ondrišek:
Jediný MM, kde som bol spokojný je Liptovský Mikuláš. Nespokojný som s MM Žilina a katastrofálny je Eshop (sťažoval som sa aj u Poliakov). Pripadá mi to ako za málo peňazí, málo muziky a predajcovi to vyhovuje. Teraz som sa ani za priamej pomoci technika nevedel dostať do vyhľadávača, aby som si objednal tovar cez eshop. Keby nebolo KV už by som ho mal doma z L.M. Som veľmi sklamaný. Ján
Jaro:
Absolutna katastrofa, dajte si pozor na Eshop!!! Tovar u ktore je dodanie 5dni...tak uz cakame 5 tyzdnov a na infolinke eshopu povedia ze mali by to stihnut do 21 co je 6 tyzdnov no u daneho tovaru absolutne nic take nie je! Poslednykrat sme vobec nieco kupovali v merkury markete, ruky prec!
Anonym:
Anonym:
Ĺubomír Ķerka:
Pred 3 týždňami som si objednal skriňu, zaplatil som ju okamžite ako to merkury market vyžaduje. Maju v napisane ze ju maju skladom a dodanie do 5 dní. Čakam 3 tyzdene teda uz štvrty a skriňa proste nikde. Snazim sa dovolat na e shop neda sa dovolat v predajni žiadny zaujem . A sluby ... už zajtra atd. NEKUPUJE V MERKURY MARKETE KLAMÚ ZÁKAZNÍKOV. Podal som už podnet na obchodú inšpekciu. A už sa stým zaoberajú.
Nika:
Nespokojnosť!! Nespokojnosť!! Nespokojnosť!! Pred 2 týždňami som si online objednala dvere+zárubne ,stále ich nemám doručené,ked im zavoláte, alebo napíšete žiadna odpoveď. Prvý a posledný krat som tam nakupovala . Zatvorte radšej ten obchod.
Fűriová:
Bolo by dobré keby ste sledovali personál. Nesprávne údaje, kódy neuvedené, keď sú uvedené, tak sú chybné, málo predavačov, predávači sú neochotní !!!
Vilo:
Každý si dobre rozmyslite, či budete nakupovať v eshope MerkuryMarketu. Absolútny diletanti!!!! Tovar som objednal a zaplatil kartou. Dodacia lehota 21 pracovných dní, plus doprava 2-5dní. Za 21 prac. dní som sa chcel informovať ako to vyzerá, ale mail bez odozvy, telefon pre eshop nikdo neberie, kamenný obchod Prešov (kde je pracovník pre eshop) sa o to nezaujíma. Naveľa, keď som poslal sťažnosť na všetky ich možné maily (aj do Polska), prišla odpoveď, že ten 21 deň to bude dodané plus čas na prepravu 2-5dní. Už prešlo aj 21 prac.dní a aj max.čas prepravy a stále nič. Takže, eshopu MerkuryMarket doporučujem vyhýbať sa oblúkom.
Jan:
Už bez kontaktu (tel.-email pre storno) po zaplatení obj.vopred za tovar zákazníkom-nedodaná dobierka s dopravou kuriérom na adresu zákazníka obj. 51400//10/2019, podľa dodacích podmienok ;nevrátená platba € zákazníkovi na účet.Prípad oznámim na vymáhanie obchodnej inšpekcie!
Lenka:
Tovar zaplatený a sľúbený do 5 dní, odozva žiadna, nikto nevolá, tovar nie je, telefóny nedvíhajú. Neodporúčam nič objednávať!!!!!
Andrej:
Nespokojnost. Tovar objednaný 19.08.pri tovare napisane dodanie do 5dni.dnes je 10.09.tovar stale nedodany ziadna ochota a snaha o oznameni co je s tým tovarom. Strasne sklamanie..
Anonym:
Lenka:
Nechápem. Objednala som bazén pre deti, pri tovare dostupnosť do 5pracovných dní, prešlo 8dní,tovar stále nemám. Na maily, žiadna odpoveď, telefóny nikto neberie. No nič asi ho pošlú, keď skončí sezóna. Ďakujem pekne, hneď ho vrátim. Už nikdy viac si u nich nič neobjednám.
Anonym:
Marek sedlár:
Dobrý deň zlá skúsenosť dlhá čakacia doba všetko zaplatené a tovar nikde 2 týždne čakám a nič ani zavolať nevedia.
Bozena:
Dobrý deň moja skúsenosť je veľmi veľmi zlá čakám na pracovnú dosku do ktorej sa bude vŕtať otvor na točku a vyrezávať dres aj 6 týždňov čiže moja kuchyňa je tým pádom nefunkčná , čakám na digestorovú skrinku ktorá je tiež objednaná taký istý čas je to strašné keď si predstavíte že riady umývate ručne vo volakých vangloch.Nehovoriac že dom tam kúpila kreslo kde sa nedajú poriadne namontovať nohy a tá štvrtá sa nedá vôbec to čo je za zmetok.Teraz ak to chcete vrátiť musíte si zaplatiť niekoho kto vám to príde zobrať.Čiže ja som si zaplatila dopravu externú formu ktorá mi to kreslo priviezla a teraz si mám zaplatiť zas volakoho kto mi to príde zobrať.Tak to je nehnevajte sa choré
Anonym:
Harča Daniel:
Dobrý deň. Hodnotím vašu predajňu v meste Košice rad tam chodím nakupovať ale naposledy som sa veľmi sklamal. 1.04.2019 som kúpil obklad sadrový vlaste je to na objednávku. Pracovník mi povedal že obklad dôjde cca do 2 až 3 týždňov. Predpokladaný termín dodania bolo do 19.04.2019. Piatok 19.04.2019 som sa informoval či došiel tovar pracovník mi povedal že tovar nedošiel mam ešte vydržať ale utorok už určite budete mat lebo je to vyexpedované. Utorok som sa informoval tovar nedošiel bol som sklamaný. Včera 25.04.2019 som sa zase informoval ohľadom tovaru tak pracovník dagde volal a mi povedal teraz mi nevie nič ku tomu povedať mam počkať do konca mesiaca a potom sa uvidí. Ja viem že majú veľa toho ale dačo také nemalo by sa stavať najme keď klamu zákazníkov. S pozdravom Harča
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Ivan:
Odpad - absolútny odpad min. čo sa týka pobočky v Trnave....
Anonym:
Michal:
Katastrofa....objednaný tovar mal byť doručený do 28.08.2018, dnes je 10.10.2018 to jest ešte + 30 dní podľa VOP, dodnes nekontaktovaný dovolať sa na predajňu je nemožné. Neustále informácie že všetko okrem jednej veci už majú a tá posledná je na ceste od výrobcu.....na ceste je už skoro dva mesiace.....perfektné služby, nikto sa samozrejme k ničomu nevie vyjadriť a neskutočná arogancia. Radosť nakupovať.
Ivana Ambrova:
Katastrofa, katastrofa, hanba slovenskeho podnikania!
Anonym:
Anonym:
Renáta:
Dňa 22.7.2018 som si zakúpila v MM dvere vchodové so zárubnou. Bohužiaľ zlákala ma cena dverí.Keď som prišla domov zistila som že kľučka je da sa povedať kus plechu a vôbec nie taká aká bola na výstavnom kuse. Vrátila som sa na druhý deň čo je cca 60 km naspäť vymeniť. Bolo mi povedané že kľučka sa nedá vymeniť ani nová kúpiť lebo na ten poľský typ dverí nepasuje žiadna iná a že akú Poliak dá taká je. Na druhý deň som tam išla znova aj s dverami a bločkom, chcela som dvere vrátiť lebo na vchodových dverách nemôžem mať kľučku ktorú by som si nedala ani dnu do bytu. Bolo mi povedané že dvere sa nedajú vrátiť že ich môžem reklamovať a čakať 30 dní. Nakoniec na predajni bol ochotný zamestnanec čo mi vybral kľučku z dverí na predajni. Všetko by nakoniec bolo ok, ale moje najväčšie zdesenie bolo keď mi založili majstri zárubňu všetko sedelo vo vodováhe, ale dvere nesedeli nijako. Veľmi dlho sa s tým trápili povedali že s takým niečím sa ešte nikdy nestretli. A výsledok je taký že párty čo sú vo vnútri vidieť von, nedoliehajú,ťažko sa zatvárajú aj otvárajú a ráno keď idem do práce zobudím s nimi susedov,ťažko sa zamykajú a odomykajú a o zvukovej izolácii vo vnútri ani nehovorím. Všetko zvnútra počuť von na chodbu. Idem sa pokúsiť o reklamáciu aj keď podľa recenzii čo čítam na nete co sa týka tohto obchodu neviem či niečo dosiahnem. Ale všetko zlé je na niečo dobré. Idem rekonštruovať celý byt, tak mám ponaučenie a v tomto obchode si už nič nekúpim. Nakoniec som si objednala v inom obchode čo má dobré recenzie dvere sú drahšie, ale po tejto skúsenosti som vsadila na kvalitu a nie cenu. Čudujem sa veľmi že tento obchod ešte funguje a otvárajú nové centrá. Takže merkury market nikdy viac.
Jozef Krajčík:
Dňa 04.07.2018 som kúpil sprchovú vaničku typu Oliver I 90x90x15/25. Pri pokuse o inštaláciu nožičiek som bol nemilo prekvapený maximálne nedostatočnou úrovňou priloženého návodu, dodania iných nožičiek ako sú v návode a absenciou predvŕtaných dierok na prichytenie nožičiek (čo som zistil po rozbalení výrobku). Po nahliadnutí do návodu som zistil, že na montáž nožičiek mám použiť výhradne priložené skrutky a "prelamované pätky mám priskrutkovať k dnu v miestach optimálnych pre stabilitu výrobku počas neskoršieho používania, viď obrázok 1", ktorý však nekorešponduje s typom vaničky, ktorú som kúpil. Nikde som sa nedočítal, kde na kúpenom type vaničky sú miesta optimálne pre montáž nožičiek a aký má byť priemer a hĺbka navŕtaných dierok na uchytenie nožičiek. Ďalej som zistil, že dodané prelamované pätky sú iného typu ako je v návode (majú 6 dierok miesto 8 nakreslených v návode) a ich priskrutkovanie podľa návodu nie je možné. Čo bude so zárukou, keď namontujem nožičky podľa vlastnej predstavy o optimálnych miestach pre montáž nožičiek a veľkosti a rozmiestnenia dierok, ktorá však bude iná ako je mne neznáma predstava výrobcu neuvedená v návode, a vanička sa poškodí ???
Anonym:
Tarčák Miroslav:
Dňa 18.6.2018 mi volali aby som si prišiel prevziať skrinku ktora mi nebola dodana pôvodne resp. mali ju poškodenú, s tým , žemi dodajú novú . Zaplatil som zálohu . Dnes t.j. 19.tého som sa dostavil pre ňu. Zaplatil som potrebnú čiastku a išiel som do vydajne ju prevziať. Tam mi povedali, že skrinka nedošla. Opäť som sa vrátil do pokladne tam mi povedali, že je to pravda aby som prišiel ,ked mi znova zavolajú. Problem je v tom, že so si objednal prepravu ,ktorú som zaplatil a teraz zrejme musim po zavolaní znovu zaplatiť!Nemali by ste ju dovisť na vaše náklady? Ďakujem tešim sa na odpoveď
P.magdalena:
Moje hodnotenie je nulové. Som veľmi pobúrená 20.3.2018 som si v N.Zamkoch objednala sedačku súpravu, zaplatila aj zálohu a ešte dodnes ju nemám. Už som tam volala 2x ale stále nič, ale mi ponúkli 10percentnu zľavu, ale stále nič. Pytam sa ....mám prosím vás dáku špeciálnu objednávku či čo? nechápem, dokedy mám čakať, to už rovno by som mohla dostať už zadarmo ako odškodné.
Monika Danyiová:
Viete už som nakupovala v merkuri markete viac krát ale vždy vo Zvolene kde som bola spokojná. No otvorili predajňu v Lučenci a tam všetko veľmi zlé. Kúpila som v hotovosti obývaciu stenu za ktorú sa mi ani neozvali že je už na sklade až keď som ja volala, vybavila som si svoju prepravu kde šofér išiel prevziať tovar ale bolo my poslané celkom iné ako som si objednala,tak som tam volala a povedali že to vymenia to bolo v nedeľu a v stredu ráno ju mali doniesť, takže som čakala, no dočkala som sa telefonátu že to musia reklamovať v mojom mene lebo že dvere na vitríne sú rozbité,ja sa pýtam prečo v mojom mene keďže ešte ja nábytok nemám. A nehovorím ani o Tom že do kedy budem čakať na svoj tovar. Myslim si že kompetentný ľudia by mali zjednať nápravu
Anonym:
Anonym:
harmdr jana strinkova:
Chcem hodnotiť Merkury Market v Poprade, je to určite najhoršia prevádzka, s ktorou som sa vo svojom živote stretla, človek musí hľadať ludi, sú neochotní, mate pocit, že otravujete. Keď si tam človek niečo nebodaj objedná, nikto sa vám aj dva mesiace neozve, nedokážete sa tam dovolať, nehovoriac, že aj na internete je uvedene len číslo do Prešova. Je smutne, že v tejto dobe, keď je kopec nezamestnaných a šikovných ludi, v takejto prevádzke robia ľudia, ktorí svoju prácu zjavne nemajú radi, v pobočke v Liptovskom Mikuláši, či Prešove sú ľudia oveľa prístupnejší a ochotní pomôcť, prosím, zaškolte aj svojich kolegov z Popradu alebo zamestnajte ludi, ktorí si to zaslúžia, ja osobne tuto predajňu po prevzatí tovaru, teda ak sa vôbec uskutoční, už nikdy nenavštívim, ďakujem j strinkova
Ing Peter Horecký:
Dobrý deň Kúpil som u Vás pohovku(objednávka ZO 20526) v sume 372 Euro + doprava 40 euro.Výroba trvala 1 mesiac.Dodali mi poškodenú pohovku (čalúnenie + drevená podnož) z predajne Bra- tislava Devínska Nová ves. Do 14 dní som to bol osobne reklamovať v pre- dajni a písomnou formou som chcel odstúpiť od zmluvy ved.predajne nábytku(poľský občan) osobne nechcel prijať tento list a musel som ho poslať doporučene poštou.V liste je uvedené všetko + kontakty na mňa. List odišiel 14.03.2018 a dodnes nemám žiadnu správu o tom ako chcú celý problém riešiť.Toto správanie obchodníkov je nemysliteľné v dnešnej dobe a nikde som sa s tým ešte nestretol.Podotýkam že tak zle zabalená pohovka sa musela po ceste poškodiť.Takže všetkým čo mienia niečo objemnejšie nakupovať v tomto obchode aby si prevzali tovar priamo u nich v sklade a dôkladne si každý kúsok prezreli a sami si zaistili dopravu.Obchod nevie sám nič poriadne zabezpečiť a vybaviť. Horecký
Anonym:
Anonym:
Jolana:
Dns 16.8.2017 som navštivila vašu predajnu v Komárne za učelom nákupu plotovych dielov, vonkajšieho obkladu a okrasných rastlin. Nakoľko som vedela čo presne chcem som hladala predavača.Koho som stretla ,oslovila mi povedal,ze tomu to nepatrí.Vyšla som von k oploteniam a kričkom. Tam tych predavačov sice bolo ale mali asi važnu debatu.O zákaznika nebol záujem. Vyšiel von mlady pan asi nejaky veduci spytal sa ako nam može pomoct.Ak si dobre pamätam bol to Michal hovoriac lámavou slovenčinou.Ved vy si to viete zistit z planu nasadenia kto to bol.Sice nas vypočul ale dalej nic.Vratili sme sa do predajne a zas sme hladali pomoc.Nakoniec sa zadarilo. Zaplatili sme 30% ako zalohu a do dnešneho dna sme nedostali žiadne vyrozumenie.Važena Merkury Market toto je vas postoj k zakaznikovy, ktory je vašim živitelom. Taka velka firma a potrebuje bezuročnu požičku od zakaznika? Preberte sa prosim. Čo čitam hodnotenie sama nespokojnost s obsluhou,tovarom.Žiadam o odpoved.Tyka sa to objednavky c.23749 pokladnicneho dokladu 168 zo dna 16.8.2017 cas 18:05:18.S touto skusenostou sa určite podelim na soc.sietiach.Preberte sa prosim,čo čitam hodnotenia su podobneho razu ako moje.Jolana
Iveta Sklenárová:
Nikdy a nikomu nedoporučujem nakupovať v Merkury Markete. Reklamácia v Merkury Markete nemožná,ak aj sa vyhádate, že máte pravdu, tak Vám nevrátia peniaze, ale si za to musíte kúpiť iný zlý, nekvalitný tovar. Priamo v Žiline predavač pri obkladoch arogantný, ktorý uráža zákazníka!!!!!! Nedajte sa zlákať nižšími cenami, sú tam veľmi nekvalitné výrobky, ktoré sa nedajú reklamovať. Majú veľa výhovoriek, aby reklamáciu neuznali!!!!!!! Dúfam, že kto tam raz kúpi, tak tam viac nevstúpi a nenakúpi! Ešte v žiadnom obchode na Slovensku som sa nestretla s takou neochotou a aroganciou ako v Merkury Markete v Žiline.
Miroslav Fabo:
Už nikdy viac v tomto obchode nič nekupim. Už skoro rok reklamujem dlažbu, ktorá bola predávana v A kvalite. Po jej dlžke 80 cm je zakryvena a to o 0,7 cm. Reklamacia neuspešne, výrobca vytvára sám sebe posudky na reklamovaný tovar. Žiadal som o vratenie openazí, odmietla ma.
Michaela Ninajova:
Vacsi bordel a neprofesionalitu som nezazila. Kupili sme kuchynu, vyskladaki smw si ju podla katalogu. Ked prisla, v prvom rade sme zistili, ze farba nezodpoveda zelenej uvedenej v katalogu. Pri presklenych skrinkach na skle nesedeli diery na uchytenie nami objednanych madiel. Tak sme to reklamovali. Nikto sa neozval, tak sme tam po tridsiatich dnoch zasli. A co nam povedali? Presklenne skrinky sa nedaju dodat s dierami pre nami objednane madla! Mame si tam dat tie povodne! Fantasticke. Na kinke dva druhy madiel, ako vyhrabane zo smetiska! Hruby podvod, slendrianstvo, nekompetencia a ... Z merkury nikdy viac nic, aj keby davali zadarmo!
Daniela:
objednali sme si stôl a stoličky, prišlo to cca po 3 týždňoch. Pri preberaní už samozrejme aj zaplatení sme si zobrali zo skladu stôl aj stoličky. Do Prievidze máme cca 23 km. Vybrali sme stoličky, boli dobré tak sme išli domov. Doma sme zistili, že stôl je inej farby a aj tvaru. Do Prievidze sme ho priniesli najspäť ani nie do 24 hodín. Pretože oni nemali dopravu. Veľká neochota a klamstvo. Nakoniec sme z toho vyšli zlí my. Pretože sme si neskontrolovali nábytok. Peniaze nám vrátiť nechceli. Tovar bol nepoškodený, nevybalení. Musí to ísť na reklamáciu. Bol tam poľský vedúci, nebolo s ním reči. Stále mlel svoje. Nikomu neodporúčam v tomto obchode kúpiť ani šróbik. Teraz musíme znovu čakať, kým nám dodajú stôl a čakať.
Iveta:
Príšerné!Kúpili sme umývadlový set a po otvorení sme zistili , že nie sú priložené ani pánty,kolíky spojovacie a ani kovania.Po zavolaní do obchodu /kupované v Prievidzi /ma prehadzovali ako horúci zemiak a napokon pán zástupca mi oznámil , že som si mala celý set rozobrať v obchode a skontrolovať či je všetko v krabiciach . No skrátka sen.Pritom som sa pýtala predávajúceho pána , či je celé balenie v poriadku , odpovedal samozrejme je v poriadku.A zrazu , aké prekvapenie. Neochota v Prievidzi kde sa len človek pozrie !!!
Máte skúsenosti s touto firmou? Váš názor nás zaujímá Napísať hodnotenie
Ďakujeme za záujem ohodnotiť firmu, vami pridanú recenziu evidujeme. Keďže našim cieľom je dodávať našim zákazníkom relevantné informácie a pomáhať slovenským podnikateľom vylepšovať svoje služby, firma, ktorú ste práve ohodnotili, má možnosť vyjadriť sa k vášmu názoru. Vaša recenzia bude uverejnená v priebehu najbližších 7 dní.
Stavebniny, stavebný materiál – pôsobnosť: ["SK"]
http://www.isover-eshop.sk | +421249212113
Rýchlo to zmeňte
alebo volajte
02/501 02 888