Marek:
Dobry den ako je mozne ze na omv sa neda platit sprcha kreditnou kartou vsade na slovensku platim kreditkou dakujem
Noro:
24.9.17 som sa na svojej ceste do Banskej Bystrice zastavil na vašej čerpacej stanici v Tekovských Nemciach. V minulosti som totiž už hneď po vybudovaní a uvedení do prevádzky mal veľmi dobré skúsenosti s milým, úctivým personálom. Bohužiaľ, teraz som odchádzal sklamaný, neviem čo sa tu deje, ale musím sa pripojiť k predchádzajúcemu hodnoteniu. Objednal som si kovbojskú fazuľu, ktorú som tam už niekoľko razy k úplnej spokojnosti konzumoval. Trvalo veľmi dlho - cca 20 minút, kým mi ju priniesli. Jedlo bolo pravdepodobne vytiahnuté z mrazničky, lebo bolo len trochu letné (teplé) na povrchu. Zo spodu bolo celkom studené. Takmer v nej chýbala údenina, ktorá tam mala byť. Obsluha pri pokladnici nervózna, jednali so mnou v štýle "rýchlo zaplať a vypadni". Ak takto budete postupovať aj naďalej, určite stratíte nielen dobrú povesť, ale aj zákazníkov. Alebo o nich vám nejde?
Sofia:
Dobrý deň,
v obednom čase sme si objednali slepačí vývar (4x) s upozornením, že je to polotovar, s čím sme rátali. Bolo nám povedané, že budeme čakať 15-20min, lebo majú veľa objednávok. Je tu 10 stolov, z toho jedlo si objednali asi tak 2 stoly. Ako je možné, že ani po pol hodine sme polievku nedostali, pričom zaliať nejakú polotovarovú polievku nemôže trvať 40min. Pri akomkoľvek nápore na kuchyňu. Okrem toho mi slečna pri pokladni nedala pokladničný blok a mávala s ním druhej slečne pod nosom, aby jej oznámila, že chceme 4 polievky. Následne po 40 min doniesli JEDNU polievku a nemali ani páru o tom, že mali byť štyri. Išli si to vyhľadať do kasy a nám sa ani neunúvali dať spätnú vazbu, či už tento problém vyriešili. Potom tie polievky nosili každú jednu asi po piatich minútach.
Prosím dajte si doporiadku časový manažment v kuchyni a rozvrhnutie stolov na pokladni. Nečakám žiadne štvorhviezdičkové služby, len poskytnutie základných služieb v rámci normy.
Ďakujem.