Zabransky:
správa o doručení balíka neobsahuje približný čas doručenia počas dňa a mobilný kontakt na kuriéra, a preto musíte celý deň čakať na zásielku. U ostatných špeditérskych firiem dostanete v SMS správe čas doručenia počas dňa a mobilný kontakt na kuriéra, a nemusíte zbožne čakať na adrese. Ak to kuriér nestíha vo vami potrebnom čase, viete si kuriéra nájsť v meste sami a dohodnúť stretnutie. V prípade DPD sa nedovoláte ani na call centrum, a to nájsť telefón na call centrum je temer nemožné. SUPPER SLUŽBA !!!
Michal Keda Judr:
Včera som objednal vaše služby, čakám dnes mali dôjsť pre zásielku čakám neprišiel nie to fér až sľúbi.
Peter:
15.6. som obdržal SMS správu, že nasledujúci deň mi bude doručená zásielka. Celý deň som čakal na kuriéra, ktorý však nemal ani toľko slušnosti v sebe, aby poslal správu, že nepríde. Ak si takto predstavujete služby zákazníkom, tak môžem len konštatovať - pán boh nás chráň pred takouto spoločnosťou.
mixika:
2021
Pozerám, že im tržby aj zisky narástli v roku 2020 skokovo. To vysvetľuje, prečo z kedysi spoločnosti, ktorú som uprednostňoval, sa stala spoločnosť arogantná, nespoľahlivá, s príšerným zákazníckym servisom (žiaden nie je).
Majú zákazníkov na háku, lebo ich majú veľa.
Peter:
Poslal som balik - tomu dotycnemu volali ze o 15 dovezu balik a ani neprisli. Hanba.
anna:
prvý krát som využila Vaše služby - nikdy viac. čakala som celý deň a nikto sa so mnou neskontaktoval. až cez počítač som sa dozvedela že môj balík je v sklade - dôvod / nesprávna adresa, neprevzatie bez udania dôvodu/ katastrofa. hlavne že sms mi oznámili že predpokladane doručenie bude 11,36-12,36. Stratila som celý deň čakaním a zbytočne. Kladné recenzie sú oblb ludí