Darina Markotánová:
Dovolím si zareagovať na tento komentár. Nebola som prítomná pri tomto rozhovore, ale myslím si, že až také dramatické to určite nebolo. Firma OPO Železiarstvo je totiž roky - rokúce známa tým, že majú odborne školených (možno to robia roky praxe) zamestnancov, ktorí sú slušní k zákazníkom a vedia pomôcť, poradiť. Je však isté, že niekedy aj zákazníci dokážu človeka popreháňať a neuvedomujú si, že keď predavač pri každom druhom alebo treťom človeku 2-3x opustí predajňu, odíde do skladov , doba čakania u ostatných sa predĺži , mnohí sa otočia na opätku a odídu, nehovoriac o tom, že mnohí zákazníci si neuvedomujú, že bez toho, aby mali poznatky o reálnych parametroch niektorých druhov tovaru, nie je možné im vyhovieť , resp. pomôcť.Táto skutočnosť môže takpovediac každého človeka "vytočiť", nevynímajúc ani predavačov. Nie pre srandu sa predavači pýtajú, pre nás zákazníkov, nepochopiteľné alebo nepodstatné veci. Možno ste aj vy boli tretí, alebo piaty takýto zákazník a možno neadekvátne reagoval zamestnanec, ale každá minca má dve strany...ja osobne mám s týmto obchodom dobré skúsenosti...vždy , či už mne alebo aj známym z môjho okolia, vyšli vždy v ústrety. Veru stane sa, že keď človek prepočuje to, čo má odmerať, musí sa vrátiť aj druhý a možno aj tretí krát do predajne, ale v konečnom dôsledku, vo väčšine prípadov odchádza zákazník spokojný. Viem, že nie je to len moja mienka, ale rovnaký názor zdieľajú aj moji priatelia.
Ján Michalík ml.:
Tak k tomuto niet čo dodať.Nebudem sa o tom rozpisovať,nakolko mi to slušnosť nedovolí.Aj tak neviem kto je ten pán.Každý kto ma dobře pozná vie,že ja sa s normálym človekom do konfliktu nedostanem !!!
Karol Holub:
Otrasný prístup k zákazníkovi. Zamestnanec, syn majiteľa, ktorý tam už roky pracuje je doslova na zákazníkov drzý. Nie je predsa každý profesionálny murár alebo stolár a niekedy sa laik potrebuje na určitú veľkosť spotrebného materiálu proste pozrieť bez toho aby sa zamestnanec začal rozčulovať že musím mať presné rozmery inak sa nemá o čo oprieť a to len preto že musí ísť dva krát do skladu. Ku tomu ma nepočúva, lebo pred tým nemiestnym prístupom som mu poskytol rozmery o ktoré by som mal záujem. Myslím si že rovnako ako každý iný predajca by možno mali trošku laikovi pomôcť a napovedať podla rozmerov danej stavby alebo nábytku a nie sa odbavovať na zákazníkoch z ktorých žijú.