Irena:
Suhlasim s nevhodnych spravanim pracovnicok, z ktorych mi jedna tiez minule tvrdila, ze mam oblecenie zo second handu, pricom bolo len pokrcene, lebo bolo dlhsie v kufri po lete. Pritom to boli znackove kusky z jedneho z najvacsich a najluxusnejsich nakupnych centier na svete, ktore stali viac ako jej mesacny plat.
Kristína:
Chcela som dať vyčistiť nejaké hodvábne šatky a šaty. Pani na mňa hneď vyštekla, že ale to bude 2,90 za kus. Hovorím, že OK. Potom začala obviňovať, že ale tie sú vypraté. Boli pokrčené, lebo boli dlhšie v taške. Potom zobrala šaty a TIEŽ na mňa začala štekať, že tie šaty sme prali a že sa mohli zbehnúť. Vravím, že šaty sme určite neprali, ona však stále tvrdila, že sme ich prali a že sme ich určite len teraz zobrali zo sekáča. Na to som sa jej spýtala, že čo týmto správaním sleduje, na čo ona, že však to ale ona môže dať vyčistiť, ako by mi robila najväčšiu láskavosť. Na to som jej povedala, že takéto správanie nebudem tolerovať a odišla som. Nikde som sa nestretla s takýmto prístupom.
Mária Bebjaková:
Niekedy koncom septembra, presný dátum si už nepamätám, som priniesla do čistiarne tenkú, krátku čiernu bundu (vetrovku) z polyesteru. Vopred Z vášho cenníka som zistila, že poplatok by mal činiť 4,99 €. Zamestnankyňa však požadovala 6,99 €, s čím som nesúhlasila, lebo v cenníku takáto suma zodpovedá zimnej bunde, resp. kabátu. Ona však tvrdila, že je to paleto. Nešlo o žiadne paleto, tak som nahnevaná odišla aj s bundou z čistiarne von. Vzápätí som sa vrátila, obliekla som si pred ňou tú bundu, aby sa pozrela, či je to naozaj paleto. Ostala zaskočená a na pomoc si zavolala staršiu kolegyňu spomedzi regálov. Tá podľa jej správania bola ochotná robiť ústupok. Napriek tomu som napokon z prevádzky odišla aj s bundou, pretože tvrdenie zamestnankyne za pultom, že ide o paleto namiesto tenkej bundy, ma rozhorčilo. Sú 2 možnosti jej správania:
- nepozná klasifikáciu jednotlivých odevov - treba vyškoliť
- resp. vedome - čo je horšie - účtuje zákazníkom vyššie ceny v rozpore s cenníkom.