JUDr. Drahomíra Mituníková:
V piatok, 20. 11. 2015, sme v dopoludňajších hodinách zistili, že nemáme žiaden signál, nemali do ani ďalší susedia z ulice. Volala so ja i susedia technikovi, ktorý vôbec nebral celý deň telefón. Číslo 0850311000 bolo stále obsadené. Podarilo sa mi naň dovolať až cca o 17,oo hod. a bolo mi povedané, že žiadna porucha nie je nahlásená. Porucha však nemala byť komu nahlásená, lebo telefóny nikto nedvíhal. Pracovníčka povedala, že napíše technikovi a ten sa mi ozve na číslo z ktorého som volala. Nikto sa mi neozval, je sobota 15,15 hod. televízory sú bez signálu. Technik je nedostupný, automat oznámil, že máme volať počas stránkových hodín. To znamená, že až 23. 11. 2015, ak niekto vôbec zdvihne telefón. Hlavná vec, že sme zaplatili.To sa nestalo prvý krát, takže sme maximálne nespokojní.