Ďakujeme za záujem ohodnotiť firmu, vami pridanú recenziu evidujeme. Keďže našim cieľom je dodávať našim zákazníkom relevantné informácie a pomáhať slovenským podnikateľom vylepšovať svoje služby, firma, ktorú ste práve ohodnotili, má možnosť vyjadriť sa k vášmu názoru. Vaša recenzia bude uverejnená v priebehu najbližších 7 dní.
Robert P.:
Výborná kardiologička s výnimočným a starostlivým prístupom k pacientom. Všetka česť takýmto doktorom. Jedna z tisíc.
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Máte skúsenosti s touto firmou? Váš názor nás zaujímá Napísať hodnotenie
Ďakujeme za záujem ohodnotiť firmu, vami pridanú recenziu evidujeme. Keďže našim cieľom je dodávať našim zákazníkom relevantné informácie a pomáhať slovenským podnikateľom vylepšovať svoje služby, firma, ktorú ste práve ohodnotili, má možnosť vyjadriť sa k vášmu názoru. Vaša recenzia bude uverejnená v priebehu najbližších 7 dní.
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Robert Šill:
Verejnosť si neuvedomuje, že napríklad srdciarov, neurológov a ďalších špecialistov je chronický nedostatok - tu je základ problému. V tomto konkrétnom prípade situáciu komplikujú aj nečakané urgentné žiadosti z rôznych iných lokalít od lekárov, ktorí často pošlú sanitkou aj viacero starších ľudí naraz. Odmietnuť ich by bolo nielen neetické, ale vzhľadom aj na ich ďalšie choroby prakticky nemožné. Tým pádom sa musí každý harmonogram nabúrať. Rovnako by som, sa už ako skúsený pacient vyjadril aj k sestričke pani doktorky. Poznám trochu podmienky, za ktorých pracuje. Telefón nemá šance dvihnúť, len celkom náhodne, lebo do neskorých podvečerných hodín v kuse pracuje s pacientmi v ďalšej miestnosti. Musí pracovať ako sestra a nie ako telefonistka ! Ľudia však nechápu pozadie toho všetkého a preto reagujú nervózne. Preto MUDr. Ľubicu Urgeovú a jej zdravotnú sestru môžem len chváliť - som im za veľa vďačný. Problémy sú v zdravotníctve ako celku a keďže to chápem, jednoducho si rezervujem potrebný počet hodín a dostanem sa na rad, aj keby som mal čakať 5 hodín v kuse. Niekedy vidím čakajúcich privezených chorých ľudí a vtedy si vôbec nemyslím, že by som bol na rade ja. Len ďakujem Bohu, že mňa choroby obišli, byť zdravším a čakať je lepšie, ako sa jedovať na niekoho, kto za tento stav nemôže ! Problémy sú celkom inde, než to nespokojní a čakajúci pacienti uvádzajú !
Anonym:
Maria:
V tejto ambulancii sa zial negativa dostavaju do popredia a pozitiva si pacient ani nevsimne. Nervozita a nasledny zvyseny krvny tlak u kazdeho cakajucejo pacienta v cakarni, zaroven neochota a absolutne neludsky pristup sestry a nemoznost sa do ambulancie dovolat pocas celej pracovnej doby sposobuju uplnu nechut k danej doktorke vobec prist. Ibaze zial chory pacient nema na vyber...Takze by si mala aj pani doktorka a aj sestricka uvedomit, ze ak by sme tu my chori neboli, ani oni by pracu nemali.
horvath:
Dobry den. U tejto pani dr to funguje skutocne zvlastne. Da vam termin o mesiac. Rano o 6:30 sa mate zapisat do poradovnika kupit si navliecky za 0.5€ a cakat. Bol som rano treti a dostal som sa dnu o 13:20. Sestricka brala dnu znamych a nevadilo jej ze nemaju navleky napriek ich oznamu na dverach ze bez navlekov neosetruju. Samotne vysetrenie bolo neprofesionalne . Vysvetlenie ziadne. Termin o mesiac. Uz tam nikdy nejdem a podavam staznost na zriadovatela.
eva:
ja som velmi spokojna snou strasne zlata doktorka a takto by mal byt kazdy jeden doktor laskavy mily a chapavy
Anonym:
Anonym:
Helena Nagyova:
Ja som bola len 2x ale hned prvy dojem som mala velmi dobry prijemna mila doktorka a prijemna sestricka ja som velmi spokojna ja len kazdemu viem len to dobre hovorit
Máte skúsenosti s touto firmou? Váš názor nás zaujímá Napísať hodnotenie
Rýchlo to zmeňte
alebo volajte
02/501 02 888