Simona:
Rada by som Vám povedala môj dnešný (18.3.2017)zážitok spojený s nákupom bundy vo Vašom obchode. Viem, že nie všade sú milé a ochotné predavačky, ale to čo som dnes zažila u Vás ma nesmierne udivuje. Som znechutená. Prišla som do Vašej predajne, pozdravila som a keďže som vedela, že si chcem vyskúšať a kúpiť bundu z letáku, zamierila som priamo dozadu k oblečeniu. Bundu som hneď našla, bola zavesená na veľmi ľahko dostupnom mieste, a keďže sa mi páčila, hneď som si ju vyskúšala (nie v kabínke, ale pred zrkadlom pri ostatných bundách). Spokojná som sa rozhodla, že si ju zoberiem, ale chcela som si ju najskôr dôkladne prezrieť a porovnať s inou farebnou variantou. Na to prišla dozadu pani predavačka a útočným tónom mi div nevynadala, že som si dovolila bundu vyskúšať. Nakoľko som zvyknutá že v KAŽDOM obchode, kde nie je oblečenie za predavačským pultom, si môže zákazník oblečenie chytiť, prípadne vyskúšať, spýtala som sa jej prečo jej to vadí. Ona pokračovala ďalej útočne, že som ju mala osloviť, a zákazníci si nemôžu sami chytať veci lebo sú všelijak uložené a padajú a podobné zvláštne výhovorky. Dobre, zaťala som zuby a slušne odvetila, že nabudúce budem vedieť. Pani však naďalej nepríjemným tónom útočila, či tú bundu chcem a či chcem ešte niečo iné. Ja som povedala že si chcem bundu pozrieť a porovnať s druhou farebnou variantou. Pani predavačka mi moju skúšanú vytrhla z ruky, s tým, že ju musí zabaliť a mám si pozrieť tie čo sú vyložené. A či ešte niečo chcem. Áno, chcela som si v KĽUDE pozrieť Váš sortiment, pracovné topánky, termoprádlo, pracovné rukavice do záhrady, ale pri takomto vrcholne nepríjemnom jednaní zo strany p. predavačky som radšej išla zaplatiť bundu a preč. Tomuto celému bola svedkom moja mama, rovnako udivená ako ja a pri ceste pokladni mi povedala, aby som bundu zaplatila a išli sme odtiaľ rýchlo preč. A nečudujem sa jej. Na to začala p. predavačka komentovať, že ona nás počuje a ona nás musí obslúžiť a keby nás neobslúžila sťažovali by sme sa. Áno, chápem, obslúžiť zákazníka treba, ale nie mu vynadať, trhať veci z ruky, stáť mu za chrbtom pri každom kroku a vypytovať nepríjemným tónom čo tam vlastne chce. Som dospelá osoba, mám vyštudovanú VŠ, pracujem nadnárodnej firme, pani predavačka sa ku mne správala ako k otravnému, špinavému decku. Neviem, či mala len zlý deň, alebo či sa tak chová ku každému, ale mňa presvedčila, že do Vašej predajne už vstúpiť nechcem. Radšej pôjdem do iného mesta, kľudne kde je drahší sortiment, hlavne aby tam bol korektný a milý obsluhujúci personál.