Stanislava:
Som pravidelnou zakaznickou v Billa na Bajkalskej. Keďže som nepotrebovala urobiť väčší nákup zašla som do Billa na Zahradnickej ulici. Fuj! Tak špinavé nákupné košíky som doteraz nevidela v žiadnom obchode. Hnusilo sa mi do košíka vložiť nákup. To tam vôbec necistite košíky? To si mam domov doniesť s nakupom bakterie a vírusy?Na takú známu značku predajcu ako je Billa je to veľká hanba.
Gabriela Klasová:
Nakupovala som 14.9.2021 o 15,10hod.Naco mate letáky, keď nemáte tovar. Kaleráb nedodali, kukuricu nemáme, nealko birel nemáme, iba prázdne krabice v regáloch a neochota. Smutné nie je to prvý krát.
Ladislav Filus:
Dobry den. Chcem sa podelit o skusenosti a postazovat na vedenie a personal Billa Piestany, Krajinska 32.Ta neochota pri mleti masa/ pravidelne/,hroznom pristupe personalu k zakaznikovi je ocividna.Vzdy funguje iba jedna pokladna a doba cakania je hrozne dlha.Pekarenske vyrobky sa pecu iba rano, poobede proste nie su.Clovek, ktory vedie tuto prevadzku na tomto mieste nema co robit. Su to problemy, ktore sa opakuju permanentne.
Martin:
Pobočka BA Mýtna.Živá katastrofa. Zlavnený tovar pred koncom záruky vám pokladník nablokuje s kľudom angličana za plnú sumu aj napriek veľkej červenej nálepke na obale s potlačou 50%. Po upozornení je ešte oprsklý. Personál sa tvári ako keby pracoval v uránovej bani. Ak to vašich zamestnancov nebaví skúste im poradiť nech si nájdu niečo zmysluplnejšie a ukončia to svoje trápenie.
Monika hlavata:
Sťažnosť na pobočku Billa Brezno. Chcem Vás upozorniť že v Bille Brezno sme neboli oboznámení s tým, že hrnčeky s plyšákom sa musia objednať cez internet. Všetky predavačky mne a známym povedali, že máme odložiť nálepky a hrnčeky budú dodané na predajňu. Takto boli oboznámení všetci čo sa spýtali. Nálepky má odložené v Brezne veľa ľudí. Mohli by ste urobiť dáku akciu aby sa dali hrnčeky s plyšákom kúpiť. Do budúcna Vás prosím, nech sú takéto informácie dáko zverejnené na predajni. Starší ľudia nevedia robiť s internetom a predavačky podali informácie aké vedeli. Ďakujem. Monika Hlavatá
Vladimír Polovinčak:
Dobrý deň. Chcem sa posťažovať na "hrnčeky za nálepky". Väčšiu blbosť ako klamať zákazníkov ste si už vymyslieť nemohli. Dnes som volal do Billy v Handlovej či prišli hrnčeky okolo ôsmej hodiny ráno, povedali mi že áno, ale že aby som prišiel okolo obeda, že vtedy ich vyložia. Keď som okolo obeda prišiel, tak som bol prekvapený, že sa už vypredali. Ale keď som sa spýtal ako je to možné, tak som dostal odpoveď, že už ráno o 7,10 boli vyložené aj to len desať kusov. Je to prosím vás možné, aby tri týždne neboli a potom sa dodajú len v počte desať kusov? Mňa oklamali že budú na obed a pritom keď som tam volal už boli vyložené. Načo zbierame nálepky, keď prídu hrnčeky, tak si ich predavačky rozoberú pre známych a zákazník nedostane nič. Je to len oblbovanie ľudí, aby chodili nakupovať pre vaše zisky a na zákazníkov sa s prepáčenim vy....Preto neklamte ľudí, lebo neverím že do predajne príde len desať kusov za mesiac a naučte si personál slušnosti, aspoň v Handlovej.
kuncová:
Dobrý deň.
Chcem len upozorniť na povinnosť zo strany Vašej na nedodržiavanie dezinfekcie košíkov a tiež na dezinfekciu, ktorá je na množstvo zákazníkov nedostatočná. Niekedy aj nie je. Konkrétne na predajni v Ilave. Podľa epidemiologickej situácie by mala bzť tomuto venovaná väčšia POZORNOSŤ. Cítim sa v predajni ohrozená.
Múčkova Yvona:
Chcem sa s vami podeliť o skúsenosti v bille na l. Fullu na dlhych dieloch.prerobena predajňa ,super.v lahodkach nakrajane staré šunky vysusene a so zmenenou farbou ,negativny personal v lahodkach už to ani nikto nekupuje,...neodborne nakrajana sunka,hrube kusy a aj necerstve dnes mi taku flaksnu zamaskovali do debrecinky.,20 dekovej,komu by sa to páčilo?vam asi tiež nie dali by ste to zjesť svojim deťom?treba tych zamestnancov kontrolovať!už toho mam dost však za to platime!dokonca dnes som mala taku prihodu pri pokladni c.1 pri dverach cca o 13.00 hodine,že pokladnicka k mojmu nakupu 19'45 euro,pripocitala nakup panej za mnou.aj napriek tomu že na pase boli odelovace,ked som jej povedala,že kde mam blok,na to vobec nereagovala,zavolala dvoch mladych pracovnikov a ty nas poslali za veducou ale preblokovala to iná pracovnicka.musela som vyložiť celý nakup z vozika mojho,a pami vratili peniaze z 30 euro cele toto na mna posobilo pofiderne.vďaka dovidenia.
Alexandra Ruppeldtová:
7.1. - Billa Račianska. Pre nakupujúcich neboli k dispozícii vozíky, na otázku predavačka odvrkla, že všetky sú pokazené, nové nedodali. Pár vozíkov však zavadzalo v predajni, jeden plný prázdnych kartónov, druhý preexpirovaných potravín atď. Nikto sa im nevenoval. Kúpila som si pri obslužnom pulte čosi, čo sa volalo moravský vrabec, doma som musela polovicu vyhodiť. Spečené, tvrdé, prihorené. Mraziaci pult katastrofa. Horné regály prázdne, špinavé. Zvyšky mrazeného tovaru nahádzané halabala v spodných boxoch. Nechutné. Prosím reakciu. S pozdravom...
Robert:
Dobrý večer chcel by som vás upozorniť že by mali SbS kontrolovať ruska a aby si brali košíky ľudia to ignorujú niektorý prejdú len tak a bez ruska a košíka prosím upozornite ich
Dakujem.
Jan Vozár:
Dobrý deň mna by zaujímalo že ked date akciu na br.panenku v Seredi v bille jú nemôžem kúpiť predavačky nevedia vysvetlit prečo ju nemajú ani na sklade.Ďakujem.
Daniel S:
Billa,Žilinská cesta 10,Piešťany.Človek príde po nočnej smene na čerstvé pečivo,spýta sa svoj obľúbený druh pečiva,pani mi odpovie že nie je vyučená pekárka a prenáša svoju nervozitu keď nestíha dopiecť aj na mňa ako zákazníka ale dajme tomu počkám si ,pozriem si aj zľavy a novinky aby som stratil čas kým dopečú.Zoberiem si aj nejaké klobásky,koleno a nátierky a pozriem záruku bolo to do 5.1 a dnes je 7.1.2020 upozorním na to pri pokladni ,zavolajú vedúcu pozrie na mňa že ma pozná "to je ten"pánko"čo chodí po sviatku ráno vyhľadávať tovar po záruke".Hneď mi zovrela žlč keď ešte dodala že ja ako zákazník mám príjsť na 06:00 im príjsť pomáhať kontrolovať záručný stav tovaru.Niekolkokilové klobásky ,varené koleno,párky,Lučina,treska aj salámy po záruke by potešili iste Slovenskú obchodnú inšpekciu a prístup pani vedúcej k zákazníkom by sa snáď už zlepšil..výraz náš Zákazník, náš pán tu nepoznajú.Inak 5.januára bol bežný otvárací čas a žiaden sviatok a na konci smeny mal byť tovar už stiahnutý ale to by mali vedieť v predajni najlepšie.Treba tu neustálu kontrolu čo je škoda..Iste nie je každá pobočka taká ale vedia zákazníka kvalitne znechutiť a odradiť a známich na poriadne dlhý čas.
Rudolf:
Dobrý deň, včera som kúpil údené kosti v zľave za cenu 0,45 €.
Čo som nečakal táto cena bola za 10 dkg. To znamená že cena za kilogram bola 4,50 €.
Pri dnešnej snahe o reklamáciu som sa dozvedel že nešlo o omyl a dnešná cena sa upravila na neuveriteľných 7,90 € za kilogram.
Pri rozhovore s vedúcim predajne som poukázal na cenu bravčového karé bez kosti za 3,99 € za kilogram, čo bolo v príkrom rozpore s cenou za obrezané údené kosti
Stále si myslím že išlo o omyl a žiadam vás o stanovisko.
Nakupoval som v predajni pri Draždiaku.
Anna Venglárová:
Bohužiaľ moje hodnotenie so službami Vašej prevádzky Billa Pribinova 8 v Bratislave je veľmi zlé. Vzhľadom k tomu, že som ŤZP a táto predajňa mi je najbližšie k môjmu bydlisku s personálom je tam veľká bieda. A ak si nedám pozor, alebo si to skontrolujem až doma tak mám smolu (stalo sa mi to práve dnes namiesto za 1 dalamánku som zaplatila ako za chlieb,síce pokladník mi niečo odrátal, ale aj tak ma vyšla 0,65 a nie 0,35 eur). Nestalo sa to prvýkrát. Za týždeň z piatich nákupov v troch prípadoch to reklamujem. Napíšte čo mám podniknúť, aby došlo k náprave pri výbere ľudí,pri označovaní platných cien pri výrobkoch a hlavne aj správnych cien v pokladni už pri začiatku akcie. S pozdravom Anna
Viera Hurtošová:
Dnes 4.9.2019, som išla nakupovať do predajne Billa v Auparku Žilina. Chcem sa touto cestou poďakovať predavačke DAŠE KOSTANOVEJ, ktorá mi našla v odloženom košíku môj mobil s eurami, bankovými kartami a s občian. preukazom. Ešte raz veľká vďaka. S pozdravom Vaša zákazníčka Viera Hurtošová
Chmelárová:
Dobrý deň. 28.05.2019 o 11:46 som nakupovala v Bille na Záhradníckej 95 v Bratislave.
Po zaplatení som skontrolovala blok a hneď som si všimla, že mi pokladník nablokoval o jedno balenie jahôd viac. Počkala som kým doblokoval ďalšieho zákazníka a porosila ho to skontrolovať a vrátiť mi peniaze. Musela som čakať kým obsluhoval ďalších zákazníkov. Dobre, počkala som a vrátil mi peniaze.
Vypýtala som si späť svoj blok, ktorý chcel zahodiť, aby som mohla dokontrolovať nákup.
Prišla som na to, že mi tiež nesprávne 2x nablokoval aj mascarpone.
Počkala som aby obslúžil zákazníka a veľmi slušne som ho poprosila, aby skontroloval môj nákup a vrátil mi peniaze. On začal obsluhovať ďalšieho kupujúceho. Veľmi pekne som ho poprosila aby vybavil mňa, pretože nemám čas čakať v rade už tretí krát len preto, že on urobil chybu.
Na to na mňa dotyčný pokladník začal kričať, že to nie je moja vec čo on má robiť. Pracovníčka ochranky sa hneď pridala na jeho stranu a začala ma slovne vyhadzovať z obchodu a vyhrážať sa mi. V tej Bille nakupujem každý deň a nečakala som, že sa stretnem s takou agresivitou
Katarína Zavadzanova:
Dnes 10.5 2019 o17hod.nakupovanie v Žilině v Mirage-Bille rada při pokladni na 15minut. Rada bola po oddelenie zelenina. Po vyhlášení dalších pokladničiek neprišiel nikto. Aj napriek tomu že při vchode do predajne sa rozprávali tri predavačky. Situácia sa opakuje pravidelne.S pozdravom Katarína.
Zdena:
Dobrý deň!
Chcela by som touto cestou upozorniť na predajňu BILLY na Nobelovom námestí v Bratislave. Je to tam jedna katastrofa. Stále to je horšie a horšie. Človek by očakávál,že keď je to školiace stredisko,že to bude naozaj perfektne vyzerajúce obchodné zariadenie,aby zaúčajúci sa personál videl ako to má všetko vyzerať.
V lahôdkach obsluhuje zväčša personál, ktorý dava jasne najavo,že ich obťažujeme.A na margo oblečenia slečien obsluhujúcich v lahôdkach len toľko,že síce vpredu majú zásteru,ale keď sa otáčajú k náprotivným pultom v vystavujú svetu presvitajúce leginy
so spodným prádlom.Nič proti móde nemám,ale som presvedčená že takáto móda sem nepatrí.
Tovar bez označenia,len typujeme asi aká údenina sa za sklom nachádza.No a zelenina a ovocie niekedy aj sama odchádza z pultu.
Rada som túto predajňu navštevovala.Som smutná z toho ako sa to tam všetko pokazilo.
Tak len toľko.S pozdravom ZDENA
Tatiana:
Dnes 4.nov.2018 som opäť zažila katastrofu. To nie je predajňa, ale špinavý sklad. Do troch uličiek sa k regálom nedalo vôbec dostať. Predajňu som už raz kritizovala, asi to nikto nečíta, lebo náprava žiadna, ba sa to zhoršuje. Jedna pani si to všetko vyfotila s tým, že to pošle na ústredie do Rakúska. Snáď potom pán vedúci, ak ho okamžite neodvolajú, si v predajni urobí poriadok. Ale mňa to už nezaujíma. Bola som tu posledný raz.
Eleonóra:
Billa Bratislava, pobočka Mýtna ulica. Úplná katastrofa. A to nepreháňam, tovar nevyložený na predajni v kovových prepravných vozíkoch, zavadzajú, nedá sa dostať k tovaru k regáloch, tovar v regáloch chýba, nedopĺňa sa´, nečerstvé potraviny mnohokrát, dlhé rady, KATASTROFA. Prestaňte zákazníkov a ľudí klamať reklamou, ktorá ide v TV, to nie je pravda, čo tam dávate. NA prevádzke je špina. Celé zle. Prosím, žiadam o nápravu a urýchlenú, lebo to trvá odkedy sa prevádzka otvorila a zhoršuje sa to. Po 18,00 sú mnohé regále prázdne, nie je tovar. Keď prídem do obchodu, ktorý je otvorený do 20,00, tak má byť dostupný aj tovar do tejto konca otváracích hodín.
Martin:
Stal som 15min v rade na pokladňu, hlavne že tam mate oznam, že za viac ako 5min čakania je 1e poukaz.. Pezinská Billa naj odpad v celom meste. 2 pokladne otvorene a 100 ludi v obchode a tovar žiadny ako vždy.. Bol som tam posledný krát!! Zlate Tesco
František Horváth:
Chcel som kúpiť prací prášok ariel. Na štítku
Bol len anglicky nápis. Prestavujem si to tak, že tam má byť napísané prací prášok na biele alebo farebne prádlo. Veď s tej zálahe malých písmen nie je možné spoľahlivo zistiť účel prášku.
Monika Vandžurová:
Dobrý deň,som strašne rozhorčená,pohoršená.keďže pracujem v Optime v Košiciach tak často nakupujem v Bille , ale už asi nebudem .Stále po nákupe si skontrolujem na predajni blok a zistím , že som prerobila nie ušetrila ako propagujete. Skoro stále tam nesedia ceny/stalo sa to aj dnes/ a tie predavačky katastrófa aj ja som predavačka a nedovolím si povedať zákazníkom pred pokladňou,že vezmite si ten kartón vody ja už nevládzem. Je to drzosť riadna. Nakupovala som aj v Auparku v Košiciach a je to celkom iné.
Daniela Čukanová:
Ďakujeme za profesionálny prístup a ochotu pri nakupovaní v OD CENTRAL Billa vašej pracovníčke Anne Melknerovej, s ktorou sa často stretávame pri nákupoch kde nám vždy ochotne poradí.
Rodina Čukanová
Karin:
Dobrý deň chcela by som vyjadriť veľkú nespokojnosť Billa Bory Mall včera som tam kupovala syr no bol po záruke od dňa 11.3.2018 žiaľ to som si nevšimla a teraz mám pokazený žalúdok ďakujem pekne;;!!, Keď tam máte zamestnancov tak nech niečo aspoň robia a nie len sa tam vykecavaju nech kontrolujú tovar a len toľko ktomu že vám tam pošlem kontrolu!
Alena:
Dobrý deň, nechodievam nakupovať do Billy na Námestí Slobody v Novom Meste nad Váhom veľmi často, napriek tomu je tam celkom príjemne, fajn personál a jediná nevýhoda tejto filiálky je v tom, že sa tam nedá parkovať. Keďže chodievam pre psa kupovať krmivo a konzervy, nechce sa mi to vláčiť v rukách, preto využívam radšej druhú Billu s parkoviskom, čo mi dajú za pravdu mnohí.
Slavomir:
Dobrý deň, rád by som sa informoval, či sa na prevádzke Billa Petržalka oproti Draždiaku bude dať kúpiť ešte pečivo. Som vašim pravidelným zákazníkom, no v poslednom čase (cca mesiac) asi nemám šťastie kúpiť klasický chlieb a rožky...tie zvyšky v prázdnych košoch som skúsil no samozrejme betónové...Nerozumiem tejto zmene v ponuke predmetných výrobkov. Ďakujem za odpoveď..
Vricanova Sona:
Dobry den,dnes som nakupovala vo vašej predajni v Trenčíne Generála Svobodu 1.kupovala som 2 pribináčky a očakávala som,že dostanem pečiatku zadarmo nakolko v letáku je velkými písmenami oznam:pri kúpe týchto produktov pečiatka zadarmo-pri dezerte pribináčik je oznam:pri kúpe 2kusov pečiatka zadarmo.Ostala som prekvapená,ked mi pokladníčka oznámila,že mi pečiatka nepatrí,že to platí len za nákup nad 15 euro.Darmo som vedúcej ukazovala oznam v letáku,kde je pri pribináčiku: pri kúpe 2 kusov pečiatka zadarmo.Vedúca ma upozornila na nápis,ktorý je písaný malými písmenami,že aj ked si zakúpi zákazník produkty označené:od 2 kusov pečiatka zadarmo,musí nakúpit za 15 euro.Zdá sa mi to neseriozne voči zákazníkom-zákazníci si všímajú v letáku hlavne akciové produkty a oznam pri nich,kde neuvádzate podmienku nákup nad 15 euro.Mrzí ma to o to viac,že v poslednom čase som mala dojem,že Billa sa hodne zlepšila a nepotrebuje takéto zavádzanie zákazníka.
Katarína Ondrejickova:
Dobrý deň, dnes som navštívila Billu v Seredi a bola som nepríjemne prekvapená z reakcie jednej predavačky. Chcela som kúpiť 5kg zemiakov no nebola tam cena, ďalej som chcela olej a ani tam nebola cena, tak som sa spýtala predavačky, že či mi nevie povedať, koľko stoja zemiaky, že tam nie je cena a ona mi na to podráždene povedala, že kto by ju tam dal? Že je tu jeden a pol človeka a že či nechcem ísť náhodou pracovať k nim. Cenu som sa nedozvedela, a znechutená som odišla a určite by som do takejto predajne pracovať neišla a už tam dobre dlho ani nakupovať nebudem.
Bartoš:
Dobrý deň,
rád by som upozornil na stály nedostatok nákupných košíkov na prevádzke Billa Aupark Piešťany. Pravidelne tam čakajú ľudia v rade na koše, často dôchodcovia a invalidi. Vedúca o probléme vie, ale ho dlhodobo nerieši. Možno by stačilo ich len previezť z 2. prevádzky.
Ďakujeme vpred
Piešťanci
Smatanova Maria:
Dobrý deň, včera, t.j.23.8.2016 som bola v popoludňajších hodinách vo vašej predajni
v OC KORZO. Kúpila som si hydinové párky a bravčovú šunku. Po príchode domov som s hrôzou zistila, že mám v papieri zabalené 4 kusy - 1 kus ružovej farby šunky, čo bolo v poriadku a 3 kusy šedo-zelenej čo bolo tak na žltačku. Vrátila som sa späť do predajne, aby som tovar vrátila. Predavačka ma zaviedla do kancelárie vedúce. Tá sa ku mne správala ako k votrelcovi. Zavolala si predavačku od pultu a vyslovila vetu "a toto je čo" načo mladá predavačka povedala, že vraj je to uschnuté. Chceli mi ponúknuť nový tovar, čo som však odmietla. Vedúca počas čakania na predavačku sedela na stoličke a ja som pri nej stála akoby som bola ja na vine, čo sa stalo. CHcem len podoknúť, že s takýmto prejavom arogancie som sa ešte nestretla. Mám 66 rokov a myslím si, že najmenej čo mohla "pani vedúca" urobiť, je že keď sa rozpráva so zákazníkom, tak sa zo slušnosti postaví a neostane sedieť. Potom vyšla von z kancelárie a peniaze mi za tovar strčila do ruky, otočila sa a vošla späť do kancelárie. V každej slušnej predajni sa za takéto pochybenie zákazníkovi aspoň ospravedlnia, čo sa bohužiaľ v tejto predajni nestalo.Bola by som rada, keby ste urobili nápravu, lebo týmto spôsobom budete naďalej len strácať zákazníkov.
Ďakujem Smatanová- zákazníčka
kumor:
Som toho názoru že Bila vedome zavádza zakaznikov. Nielen dnes ma o tom presvedčila Vaša predajňa bila Trenčín pred polom. Napríklad pri nejakom tovare majú akciovú cenovku a po zaplatení zistíte niečo iné, síce podobné, ale za inú cenu na čo v konečnom dôsledku doplatí len zákazník.(odpoveď personalu - mam si to poriadne prečítať) Nabudúce si to odfotím a pošlem rovno aj na patrične miesta.(budem zvedavý čo ne to povedia)
Dúfam že to dáte do potrebného poriadku aj keď si nemyslím že budem Vašim zákazníkom.
S pozdravom
Helena Kudláčová:
Nehodnotím vobec tuto predajnu na Karadžičovej.Nielen, že nie su v predajni poriadne označené potraviny a tovar, ba čo viace,na predajni som včera večer 16,42 hod zakupila malu bagetu v počte 6 ks á 0,11€. no na moje nemilé prekvapenie som si ráno chcela dať na ranajky , ale bagetky boli také tvrde, ako schopné na struhanku.Nemožné v tejto predajni je možné. slaba kontrola veducich pracovnikov.Nejde mi peniaze ale o to aby si v predajni urobili konečne poriadok, a nemiešali starý tovar s nový.
dakujem už tak skoro do tejto pradajni nevkročím./ pokl.blok:000128zák.č.5648566 opisaný z bloku.
bodisova vlada:
Dobry den,chcela by som vyjadrit velku spokojnost s bilou na segnerovej ulici v karlovej vsi.Chodim tam denne a som uplne nadsena,velmi dobre zasobenie akymkolvek tovarom,vzdy dostanem co potrebujem ale najväcsiu radost mi robia vase zamestnankyne,ci su to pokladnicky alebo predavacky za pultom,vzdy su usmiate mile,poradia odporucia,milym slovom nesetria,proste radost tam chodit nakupovat. Kolektiv na segnerovej je uzasny mam ich tam velmi rada.Takze dakujem,ze mozem zazivat aj prijemne nakupovanie. Bodisova
roman:
Dobry den mam vela znamich co robia v bille na dlhych dieloch a ze je to tam hrozne co sa tyka vedenia jednej pokladnicke sa vihrazala zastupkina ze ked vide von tak ju dokope ona to oznamila regionalnemu manazerovi q dnes jej dali vipoved to co mate prosim vas za vedenie moj syn chcel ist pracovat do billi ale v ziadnom pripade ho tam nepustim dufam ze si to precitate aspon ked uz nic neriesite s pozdravom roman.
Margita Lackovičová:
Dobrý deň. Pred nedávnom som vám písala o predajni na Toryskej ulici v Bratislave. Musím však sklamane konštatovať, že od posledka sa v predajni nič nezmenilo. V jeden deň som síce zaregistrovala zvýšený pohyb pri košoch s pečivom, ale keď inšpektori odišli, všetko sa vrátilo do starých koľají. Neviem či sa BILLA nezačala orientovať čisto na zákazníkov v dôchodkovom veku, ktorí nakupujú v doobedňajších hodinách. Ja totiž, keď idem z práce domov a v predajni nájdem prázdne košíky na pečivo, tak ma to viem pekne naz...zúriť. Aj včera (3.11.15) som bola nútená ísť do LIDLA, lebo v košíkoch NIČ, ale hlavne že ide reklama, že pečiete z láskou (alebo skôr vypečiete so zákazníkom?)
Hrašná Andrea:
Dobrý deň, v spoločnosti Billa fil. 238 Stará Turá som v apríli 2015 ukončila pracovný pomer. Veľmi ma mrzí, že po 6 mesiacoch čo tam nepracujem na vchodových dverách na tabuľke s otváracími hodinami som stále vedená ako zodpovedná vedúca. Upozorňovala som na to už niekoľko krát novú vedúcu, ale jej odpoveď bola, že stále jej to neposlali. Chcem vás poprosiť o výmenu tejto tabuľky a uvedenie správneho mena zodpovednej vedúcej na tejto filiálke. Ďakujem.
Msrgita Lackovičová:
Dobrý deň. Som Vašim denným zákazníkom, ale vzhľadom na pretrvávajúce nedostatky svoj postoj k Bille prehodnotím. Celý tento týždeň je veľký problém v prevádzke Kazanská kúpiť okolo 16-tej hodiny pečivo, ktoré sa pečie priamo v predajni. Košíky sú na 80% prázdne. Dnes, t.j. 16.10.15 boli prázdne na 90% a "pekár" sa ani netváril, že by sa s tým malo niečo robiť. Toto Vám teda dobré meno nerobí. Aspoň nech sa neopiera a vypnuté pece. A dnešným bonbónikom bolo čakanie pri pokladni- celých 18 minút, to je rekord! Len neviem, či je toto správny smer
monika:
dobry den nepaci sa mi ze vydate album s nalepkami do oktobra sa moze nalepovat a vpobocke v turcianskych tepliciach sa ide v oktobri prerabat ako k tomu pride zakaznik ktory si kupi album chce si ho donalepovat a vy zatvorite pobocku to mam chodit do mt robit trzby a kupovat nalepky?napiste mi ako to vlastne je
Jakub:
Prosiiim vedenie Billa. Skontrolujte svoju pracovníčku v Billa Poprad. Pani Zomerovú. Asi je tam po známosti. Inak by ju už dávno prepustili. Chodím do Popradu často a hlavne ku Vám. Ale správanie z jej strany je obrovský nevkus. Je toho viacej ale píšem iba časť a to aj iní zákaznici sú pobúrený. Jeden krát ma obsluhovala a jedla počas blokovania bločik bol zamastený. Další raz používala na mňa otázky ,ako na svojho podriadeného. No dorazilo ma posledné nakupovanie, ako pri nás zákaznikoch sa rozprávala s kolegyňou,,No počuj preháňa ma, serem,rigám no hrozné". A toto počúvame v rade pri jej pokladni. Je to super reklama pre Vás. Ale hlavne odpudzujúce správanie vhodné do chlieva. Ďakujem za vašu skorú nápravu a odpoveď prosím na mail. S pozdravom Jakub Krempaský Liptovský Hrádok.
Gregová:
Dobrý deň, chcela by som poukázať na opakované nedostatky v BILLA na nám. SNP: Zlé označenia potravín - cenovky buď chýbajú, alebo sú poprehadzované, pri akciovom tovare bola stará cena, atď. Je to zavádzajúce, niekedy tam chýba leták, takže sa to nedá skontrolovať. Je tam oznámenie: "Váš názor nás zaujíma" a nie je tam papier, kde by sa to dalo napísať. Tento obchod je široko-ďaleko najhorší. Porovnávam ho s BILLOU v Tatra centre, tam sú poriadni, aj slušní. Vaša zákazníčka
michaela adamkova:
20.3.2015,cize vcera, som si kupila parenu knedlu v predajni Billa Modra,knedla nema oznaceneho vyrobcu,no vraj vyrobena pre Billa sro Bajkalska 19/A,BRATISLAVA
TATO KNEDLA SA NEDA ANI NAZVAT VYROBKOM,JE TO ODPAD PRI SPRACOVANI KYSNUTEHO CESTA, CENA MYSLIM 1,60, GUMOVA, HNUSNA, ODPORNA CHUT AJ VZHLAD
AK TAKTO CHCE BILLA NAPREDOVAT,TAK TO MOZE UZ TERAZ ZABALIT NA SLOVENSKU.
MOZE MI NIEKTO KOMPETENTNY ODPOVEDAT,AKO SA MOZE VOBEC TAKYTO HNUS DOSTAT DO PREDAJNE A PONUKNUT SPOTREBITELOVI,KDE JE KONTROLA,CI TO SLOVENSKY NAROD JE POKLADANY OZAJ ZA SPODINU LUDSTVA,ABY BOL ODKAZANY TAKETO NIECO KUPOVAT?
Peter:
davam minus 10 Billa bo som prisiel do obchodu Billa v Ziari nad Hronom maju tam akciu na kondezovane mlieko a mlieko nikde nema ho tam kdo doplnit ..Akcia sami pre seba